Na nástavbu jsem použil původní materiál pro stavu obytných přívěsů a to překližku. Ani v dnešní době ještě všechny moderní karavany nemají stěny ze sendvičů. Rám bývá ze smrkového dřeva z vnitřní strany opatřen dýhou či překližkou a z venkovní strany je hliníkový plech. Mezi je vložena izolace.
Já zvolil na nosné stěny překližku o rozměrech 1500 x 3000 x 21 mm. Tuto překližku jsem z důvodu odlehčení vyřezal. Ponechal jsem pouze vzpěry a pevná místa, kde jsem předpokládal přichycení například světel.
Bočnice jsem přichytil k podvozku několika šrouby M 8 do původní konstrukce. Aby nepřekážely hlavy šroubu, tak jsem je k rámu přivařil.
Na bočnice jsem z vnitřní pohledové strany přilepil překližku 1500 x 3000 x 4 mm. Překližku jsem poté dle rámu bočnice odřízl frézou.
Do zadní části jsem dutinou, která vznikla po připevnění bočnic protáhl kabel ke koncovým světlům.
Vyrobil jsem základ kuchyně, abych si udělal představu o možném prostoru v kabině a naplánoval tak další postup.
Zadní část byla rozměrově hotová a tak jsem se vrhl na předek. Zde jsem plánoval vytvořit úložný prostor. V tomto úložném prostoru bude umístěna elektroinstalace a akumulátor. Akumulátor jsem umístil do přední části z důvodu rozložení váhy. Počítal jsem, že plně vybavena kuchyň bude dost těžká.
Po výrobě předního úložného prostoru jsem si připravil nosné trámky pro střešní okno.
Celou nástavbu bylo nutné zpevnit, a tak jsem smrkovými hranoly 40 x 40 mm, spojil obě bočnice.
Po spojení bočnic jsem z vnitřní strany nalepil překližku. Neboť obyčejna překližka se špatně ohýbá, zvolil jsem ohebnou překližku 1720 x 2520 x 4 mm.
Přišla chvíle na výrobu zadních výklopných dveří.